Posted by: bellebelle | December 11, 2007

Proud to be Malaysian?

to celebrate Sultan’s birthday, Feei & i decided to…

communicate in Bahasa Malaysia bahasa pasar.

good kids, do not imitate us ;)

Advertisements

Responses

  1. Ebi, kau cakap dengan sendiri kah? Kalau tidak, kau cakap dengan siapa?

    Sangat lawak lah bila aku baca semua bahasa yang terkoyak! HAHAHA :P

    Amboi… kalau kau nak fasih dalam bahasa ini, tolong jenguk kat di Dewan dan Pustaka. Banyak sumber di sana, tau? :P

    HEHEHE! aku pun kena practise lebih sikit :)

  2. Apa benda pula ni… tiba-tiba berbahasa melayu. Baca pun kena baca dalam melayu. Sampai itu ALT 0178 (kosong satu tujuh lapan) pun dalam melayu. Ini trend baru ke? cakap dlm bahasa bila ada cuti? XD
    Lawak betul la XD

  3. nunuboy >> bukan cakap dengan sendiri la, yang hitam tu Feei, yang hijau tu Ebi. jangan ejek Ebi, bahasa Ebi memang teruk. X'(

    jonathan >> hehe.. bukannya trend baru. kami sahja NBTD (nothing better to do).


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories

%d bloggers like this: