Posted by: bellebelle | February 15, 2008

如果·钱

“揾日我赢到十千蚊,我请妳食大餐。”
“唔要。”
“请妳食大餐,妳唔要?”
“揾日你做工赚到钱,你先至请我食耶。”
“甘要等到几时我先至赚到十千蚊噢?”
“我都冇要你赚到十千蚊先至可以请我食耶。”
“唔赚甘多钱,点请妳食大餐?”
“等你赚到钱,我地去 jalan alor 食烧鸡翼。”
“哈哈… jalan alor.”
“有么甘好笑?”
“妳中意 jalan alor 食烧鸡翼,定系去海外天酒楼食烧鸡翼?”
“我就系中意 jalan alor。”

“我有讲过,就算系人地整聋我,笃哑我,定系打断我D手脚…”
“…都唔可以插盲妳嘅眼吖嘛,我记得。”

“如果妳嫁佐个有钱人,唔好唔记得我。”
“我唔会嫁有钱人。”
“吓?点解?”
“我唔需要佢好有钱,我净系需要佢有情。”

“如果佢冇钱、冇车,点算?”
“手拖手行路咯。”
“哈哈…手拖手?”
“系吖,你笑咩野?最多埋踩单车咯。”
“踩单车系你屋企去mid valley拍拖?”
“…点解你要讲耶来为难我?”

“甘如果妳嫁个盲嘅,妳会点?”
“choi,点解挪D甘嘅耶来讲?”
“嘻,答我啦。”
“冇相干,就我拖佢嘅手拍拖。”
“……”
“做咩野甘睇住我?”
“我以为甘嘅女仔绝种佐。”

“甘如果有日妳出名、赚大钱之后,唔好唔记得我。”
“……”

唔系我死牛一片颈、固执,都唔系我扮酷、有性格,亦都唔系我睇唔起你、讽刺你。但系,唔是你自己用劳力赚嘅钱,我唔会接受你请客。

五年前,我地坐系巴士车站,你同我讲你D梦想。 着住普通恤衫、牛仔裤,拎住个大大嘅工具箱…系飞机下低,专修整机件。我觉得,16岁嘅你,同其他16岁嘅同学,好唔同。甚至乎,我觉得我地两个有D相似…人仔细细,有个扛唔起,又唔知边度开始嘅梦想。你知吗?我个时候嘅梦想,系战地摄影记者、或者系战地嘅医疗人员。

你中意嘅flight engineering,人地睇来好似简单嘅工作,但其实系好艰难、好复杂、好远。单单读,就需要准备好多钱,出国几年时间,仲要接受训练。个时候,讲真嘅,我唔舍得你走。但系,依我嘅性格,我系唔会留住你追求你D梦想嘅。

几年之后,我地中学毕业啦。好耐、好耐一段时间,我好挂住你着住校服嘅细路样。虽然由我识得你开始,你就系最高嘅男仔;但系个时候嘅天真可爱、傻傻嘅笑面,以加系你身上揾唔到佐。有一次,你揾我同你一起出国读书。你话,除佐学费,其他嘅住宿、三餐,我都唔洗担心。我有考虑,但系捻下…笑笑,推佐你嘅邀请。你嘅梦想因时间改变,以加你读嘅系经济学。你决定改变嘅时候开始,我就好肯定,我唔会跟你去,亦都唔会唔舍得佐。

多几个月,你就出国啦。我好希望,系你没走之前,可以摇醒你。钱,唔系一砌。你以加拥有嘅,都净系帮神保管;因为,系佢,你先至可以享受依一砌荣华富贵。系时候,就算你点求,你都系要归还、卑番神。我好希望你识得珍惜;其实比起钱,有更加多嘅事,更加多嘅耶,仲过有收藏价值。

Responses

  1. 呢个“你”是边个来咔?

  2. 呵呵…问得好,係你冇见过嘅老朋友。


Leave a Reply

Categories

